Zwroty i Reklamacje

Klient  ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827). 
 
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami z dnia 23.04.1964r. Kodeksu Cywilnego.
 
W przypadku zwrotu / reklamacji, otrzymany produkt należy odesłać na adres Havana Design ul. Nizinna 7/9 m. 56,  04-362 Warszawa wraz z wypełnionym formularzem ZWROTU/REKLAMACJI w wersji papierowej dołączonym do przesyłki oraz z potwierdzeniem zakupu tj. paragonem lub fakturą.
 
Zwracana odzież nie może posiadać śladów użytkowania oraz powinna być zapakowana w oryginalne opakowanie.
Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
Nie przyjmujemy zwrotów / reklamacji  wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
Produkty powinny być odpowiednio zapakowane, tak, aby w trakcie transportu nie doszło do ich zabrudzenia czy uszkodzenia.
 
Zwrot / Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty odbioru przez nas przesyłki.
W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, w przeciwnym razie Klient otrzyma zwrot kosztów poniesionej transakcji.

g+  mail

 

 

Havana Design
ONLINE SHOP

 

telefon

telefon:

+48 880 555 007

pn. - pt. 8:00 - 16:00

mail

e-mail:

kontakt@havanadesign.pl